Thursday, September 23, 2010

Aku ceraikan kau!

"Aku ceraikan kau dengan talak satu! aku dah bosan dengan kau..kau asyik nak berkepit je dengan aku..kalau dulu mungkin aku tak kisah tapi sekarang aku dah berubah..aku tau kau dah jumpa bomoh Pak Awang hujung kampung tu nak mintak ubat guna-gunakan aku "

Ayat ni la aku guna masa aku ceraikan dia..aku sebenarnya memang nak jatuhkan talak tiga je terus tapi aku takut nanti aku nak kat dia balik..takot gila talak pulak nanti..,kalau gila meroyan xpe lagi cuma jangan gila talak je..tak mau tak mau!

Sekarang aku dah berstatus duda..aku confirm lepas ni aku jadi duda berhias..yess! hehehe..aku tau dia dah ada laki lain..dia menduakan aku..sekarang dia dah kaya..semua orang kenal dia..dia lupakan aku..aku ceraikan kau Mark Zurkerberg..

iznulmuazim cakap: dah ada laman web sendiri buat apa nak menumpang dekat laman web Mark Zuekerberg

No comments: