Thursday, October 7, 2010

Letih la..berehat sebentar bersama KIT KAT

Kalau korang perasan minggu ni blog aku memang kurang entry..kadang-kadang tu dalam sehari tak ada langsung entri dalam blog aku ni..minggu ni aku memang sibuk dengan macam-macam hal..kadang-kadang tu sampai tak sempat nak bukak blog..tapi bila dah bukak blog idea pulak kering..sebenarnya aku aku dah ada banyak idea nak tulis apa tapi bila duduk depan laptop ni aku terus tak ada idea..mungkin laptop ni memukau aku kot..haha..minggu ni aku lebih seronok blogwalking..disebabkan aku ni penat minggu ni jadi aku malas nak tulis entri baru disamping aku tak ada idea..bila aku blogwalking ni banyak entri-entri yang bagus aku dapat baca dekat blog orang lain..terus boleh hilang penat..dalam masa aku blogwalking hari tu aku dapat satu pengajaran..kalau kita nak berblogging ni,jangan taksub untuk dapatkan duit hasil dari iklan dekat blog korang..berblogging ni perlu ikhlas..baru boleh rasa kemanisan berblogging..



Aku cuma nak kata aku suka tengok gambar ni..haha

No comments: