Friday, October 8, 2010

Macho sangat ke hisap rokok?

Rokok naik harga?? Bagus...kurang pencemaran..tak lah aku hidup dalam asap kat Malaysia ni..seronok ke hisap rokok? rasa apa eh? rasa manis,payau,ataupun rasa masam..kalau rasa kenyang best jugak eh..aku tak tau sebab aku tak hisap..teringin nak hisap tu memang jauh la dari fikiran..macho ke? tak koooot..muka hensem tapi paru-paru rosak buat apa kan...bau rokok sedap? aku rasa bau ketiak lagi wangi...

Berapa batang sehari korang hisap rokok? 2 batang,5,batang atau sekotak sehari? uish tak cukup tu....sehari sekotak macam tak rasa apa-apa je..tak rasa kat tekak..nak tau berapa baru cukup? jom tengok brader ni..ini baru hebat!

ni baru laki..ada berani?

5 comments:

Izzo said...

terasa i. u niyyyy.

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

tak suka, dengan rokok, benci dengan bau rokok,.

nasib suami kak dah berhenti merokok...berkurun kak tunggu hasratnya..

aRaN said...

i pon kecik ati ckt2 hahahahahhaha

zey said...

heee...saia pangkah belia y merokok! muahahahaha!!

.azie. said...

xsuke org isap rokok..
dah la asap bau busuk..
bukan setakat paru2 die je yang rosak tp org sekeliling die pn kena sekali sebab hidu asap rokok tu