Thursday, October 7, 2010

Penat diperlakukan macam lembu dicucuk hidung

Sebagai pelajar aku dah tengok macam mana rupanya yang dipanggil sebagai politik kampus..dulu masa sebelum aku masuk universiti aku tak tau sangat apa sebenarnya politik kampus..

Bagi pendapat aku la,aku ni nak kata suka pun tak,suka pun tak berpolitik ni..sebenarnya politik ni perlu tapi cuma masa-masa yang tertentu saja..takkan la kalau pihak yang lain buat sesuatu yang baik pun korang nak bantah..perkara tu memang dah terang-terang bagus untuk pelajar baru tapi bila dah ada campur tangan pihak lain sampaikan mengganggu program tersebut,politik kotor namanya tu..

Sekarang yang jadi mangsa siapa? pelajar baru jugak kan? haish..hentikanlah mendoktrin pelajar baru..dua-dua pihak yang patut menghentikan proses doktrinasi pelajar baru ni..biar diorang yang tentukan mana satu yang lebih baik..pelajar baru bukan tunggul..diorang pun tau nak berfikir mana baik mana buruk..

No comments: