Thursday, October 14, 2010

Bila dah terlalu hebat edit gambar

Jangan jadi macam orang yang edit gambar ni..
bakat ada tapi guna ke jalan yang salah

Kalau dah hebat sangat edit gambar tu jangan la sampai menjatuhkan maruah orang lain..kalau dah hebat sangat guna la bakat tu untuk jalan yang baik..tengok Kukubesi Manipulasi..diorang ni la yang edit gambar perkahwinan Dr Sheikh Muszaphar..cantik tak? cantik kan..Jangan jadi macam orang yang edit gambar kat atas ni ye..menjatuhkan maruah orang lain namanya tu..hukumnya berdosa tau! Errr....boleh tak edit otak diorang ni bagi waras sikit?

Gambar yang diedit oleh KUKUBESI MANIPULASI

1 comment:

mokcik ida said...

best bace blog adik.. hahaha..