Sunday, October 10, 2010

Jejaka pujaan Malaya korang sudah berpunya!

Yes! ni yang suka ni..rasa lega je..buat gadis-gadis di luar sana,korang dah tak ada peluang..mulai sekarang korang kena lupakan angan-angan korang tu..jejaka pujaan Malaya korang tu dah berpunya..

Aku ke jejaka pujaan Malaya tu? Eh tak la..aku ni tak  hensem pun..tak tinggi macam jejaka pujaan korang tu..bukannya metroseksual pun..tapi aku ni boleh la cari makan dengan muka aku ni..cukup ye iznul..jangan nak naikkan saham anda disini

Laaaaa....korang masih tak tau lagi ke siapa jejaka pujaaan Malaya tu..nama dia Mohamad Iznul Mua'zim..haha..mesti terkejut kan? Bukan la..jejaka pujaan malaya yang aku maksudkan ni Dato' Dr Sheikh Muzaphar..beliau akan melangsungkan perkahwinannya esok..jadi buat gadis-gadis diluar sana jangan sedih tau..banyak lagi lelaki lain..hehe

Aku pun tertraik dengan perkahwinan Angkasawan kita ni..aspek yang aku paling tertarik adalah gambar Pre-Wedding yang telah dibuat oleh Kukubesi Manipulasi bersama Adinang..kalau korang nak tengok gambar diorang cuba klik kat sini..memang menarik..korang akan rasa macam perkahwinan fantasi..

Apa-apa pun kita doakan mereka bahagia hingga ke akhir hayat..


aku dapat ni dari internet..siapa lah aku ni untuk dijemput..hehe

4 comments:

zey said...

semoga mereka berbahgia hingga ke akhir cucu.. =)

cekidoud pic pra prkhwinan dorg. gila stylo dr kuku besi.. ",

iznulmuazim said...

dah tengok dah gambar tu..macam perkahwinan fantasi =)

Mama Kembar said...

ler tgk tajuk td mama ingatkan n3 ttg iznul n awek hahaha...

iznulmuazim said...

haha..mana ade mama =)