Saturday, September 4, 2010

Aku tak nak pegi!

Dalam banyak-banyak tempat di Malaysia ni,ada satu tempat yang aku akan elak pergi kalau bulan puasa..tapi bulan puasa la tempat ni makin rancak pun..makin meriah..makin hidup..macam tak ada beza siang dengan malam..Tapi kalau pergi setakat nak dapat pengalaman macam mana  suasana tempat tu pun boleh la jugak pergi..

Siapa yang tak tau Jalan Tunku Abdul Rahman ataupun Jalan TAR? Hah kau tak tahu? pergi bukak internet lepas tu tanya pakcik Google..gerenti pakcik Google leh tunjuk punya..

Jalan TUANKU ABDUL RAHMAN
Nak tau kenapa aku tak suka sangat pergi Jalan TAR? Aku bukan benci cuma tak suka je..jangan slah anggap pulak..Alasannya sebab Jalan TAR ni terlalau sesak..lagi-lagi kalau hujung minggu macam sekarang ni..memang dah macam sardin kat sana..

ramai tak?




Nak tau yak kenapa aku tak suka tempat yang bersesak ni? Salah satunya sebab dekat tempat yang sesak ni la yang selalunye penyakit selalau berjangkit..lagipun aku ni memenag tak suka tempat yang ramai  orang..rasa rimas...bukannya aku larang korang pergi Jalan TAR tapi ni cuma pendapat peribadi aku..aku cuma nak kata aku tak suka pergi je..hehe

Nak tau kenapa? Tadi ada kawan aku ajak pergi Jalan TAR..bila aku dengar je Jalan TAR awal-awal aku angkat tangan kata tak pergi..tapi kalau dah bosan sangat tak tau nak buat apa aku pergi la..hehe


3 comments:

najwa shariff said...

t owg g ngan paai bawak baby tau!hahahah

iznulmuazim said...

taknak panggil baby..panggil nemo la..haha

Anonymous said...

hahahah..owg nk pggl albert la camera tuh..albert si comel!:p