Friday, September 3, 2010

Memang tak tahan dah..

Lepas je pegi terawih malam tadi aku tak cari benda lain dah..aku cari katil je..dah tak sanggup aku nak tahan mata ni..malam sebelum tu aku memang tak boleh tidur langsung..bukan tak nak tidur tapi memang tak boleh tidur..pagi semalam pulak ada kelas sampai pukul 12 tgh hari..memang mata aku ni kuyu jela..aku pun pelik kenapa la aku tak boleh tidur..memang meyeksakan betul..dah la sekarang ni aku terjaga lepas tu tak boleh tidur balik..alamatnye esok pagi kene tahan mata lagi la..

Tapi kadang-kadang aku rasa bagus jugak kalau aku jenis tak boleh tidur malam ni..boleh la aku study..ceewwwaah! kalau tak study subjek aku pun study 'mukabuku' jadi la..hehe..tapi best kalau study waktu-waktu macam ni..tenang je..ilmu masuk dalam kepala pun senang..

Sebenarnya aku memang nak update blog aku ni dari semalam lagi tapi aku memang rasa mengatuk sangat..kalau korang perasan aku memang selalu update blog aku ni waktu pagi-pagi macam ni..aku update waktu macam ni sebab waktu siang akum macam susah sikit ada masa tulis blog..



iznulmuazim cakap:korang kalau bangun tengah-tengah malam macam ni apa kata solat sunat dulu baru buat apa-apa ;)

No comments: