Tuesday, August 24, 2010

Betul ke aku burung hantu??

Bulan puasa ni aku rasa hidup aku macam tunggang langgang je..malam aku rasa siang dan siang aku rasa macam malam..rasa dah macam lirik lagu Jamal Abdillah la pulak..'malam berganti siang,siang berganti malam'...nak tau kenapa aku cakap macam tu? Yela kalau dah malam-malam orang lain tido tapi aku je yang stil berjaga..lepas tu siang plak asyik tido je kalau ada peluang..peringatan:aku tak tido dalam kelas okay..hehe..

Aku cuba nak tido malam tapi masih  jugak tak boleh tido..aku rasa nak pegi jumpa doktor la mintak ubat tido..entah-entah aku insomnia kot? uishh mintak-mintak tak la..tido lambat ni sebenarnye tak elok untuk kesihatan..tapi bagus jugak kalau aku tak boleh tido malam pun..boleh la aku study..ceeeewah! macam btol je boleh study kan..hehe..tapi aku memang study la..cume ade campur-campur sikit..90% study apa yang aku blaja kat kelas..lagi 10% study facebook..facebook pun buku jugak kan..hehe

Aku hairan la knapa plak aku neh tak boleh tido malam..mungkin kena ada orang tolong dodoikan kot..hah sapa nak dododikan aku?? angkat tangan!mestila tak ada sape nak dododikan baby besar ni kan..hehe

No comments: