Friday, August 27, 2010

Faisal Tehrani

Siapa yang kenal dengan Faisal Tehrani? Kalau masa aku student sekolah menengah dulu Faisal Tehrani cukup terkenal..beliau la yang mengarang cerpen Kerana Manisnya Epal..aku masih ingat lagi cerpen tu..kalau korang nak tau Faisal Tehrani mengarang cerpen tu masa dia masih bersekolah lagi..Ni Cikgu Bm aku time tu yang cerita la..kalau korang nak tau biodata Faial Tehrani ni korang klik sini..dia ni seorang penulis yang hebat..idea dia sungguh fresh..dan aku bangga untuk mengaku yang aku ni salah seorang peminat dia..

Tapi sayang sungguh sebab aku baru tau yang dia baru je grad PhD dia dekat UKM masa konvo yang lepas..kalau aku tau yang dia grad masa konvo yang lepas mesti aku dah pegi jumpa dia..

Faisal Tehrani
Aku masih ingat tulisan dalam blog dia..

"Saya tak mahu berhenti belajar. PhD bukan liang lahad. Ilmu sangat penting"
 iznulmuazim cakap:ramai yang pelik sebab aku science stream student tapi aku lagi minat sastera..

No comments: