Tuesday, August 24, 2010

nak makan ABC tengah hari ni!

Kalau dapat makan ABC tengah hari ni best jugak kan.tapi sebelum tu kene bace entry ni dulu..hehe

Balik je bilik trus dengar berita sorang budak Kolej Pendeta Zaaba jatuh bangunan..perrrgghh memang berdebar gila..budak tu jatuh bgunan ke? Or memang ada niat nak bunuh diri..tapi mintak-mintak bukan sebab kedua la kan..

so tutup cerita! Sekarang aku nak cakap pasal menguruskan tekanan..mesti semua orang pernah ad masalah nak menguruskan tekanan kan..dan aku yakin setiap orang ada cara yang tersendiri..yang paling pentingnya cara menguruskan tekanan korang tu mestilah dengan cara yang betul..jangan plak sampai fikir nak bunuh orang pulak.

Aku teringat dengan sorang member aku..cara dia menguruskan tekanan memang menarik..hanya ada 3 huruf..bila dia dalam keadaan tertekan dia hanya ingat ABC..Allah.Bertenang.Cuba selesaikan satu persatu..mudah dan simple kan?

p/s:jangan igt makannan je ade ABC..tekanan pun ada ABC

1 comment:

syarky ibrahim said...

oi.. puasa...follow la blog aku skali..