Wednesday, October 20, 2010

Teori konspirasi homoseksual

Korang semua mesti pernah baca akhbar tempatan kan? kalau korang tengok balik kebanyakan berita yang ada dalam tempatan ni mesti berkait pasal seks..aku pun tak tau kenapa..muak jugak kadang-kadang..mungkin nak tingkatkan bilangan pembaca kot..nama pun akhbar tabloid kan..


Baru-baru ni ada sebuah akhbar di Uganda,Rolling Stone mengeluarkan senarai 100 orang yang mengamalkan aktiviti homoseksual di muka depan akhbar diorang..yang menariknya,akhbar ni menyeru supaya gay ni digantung sampai mati..ada satu kes dimana seorang daripada gay ni telah dibaling dengan batu oleh jiran dia sendiri..setakat ni 4 orang telah diserang dan sebahagian besar yang lain telah melarikan diri..

Artikel dalam akhbar ni jugak mengatakan bahawa golongan gay di Uganda ni menghidap penyakit yang berbahaya kepada umum..bilangan golongan ni jugak dikatakan hampir 1 juta orang dan diorang ni  sedang merekrut pelajar-pelajar sekolah..kalau aku jadi pelajar sekolah kat Uganda,aku terjang je diorang ni..geli weyh!

Kerajaan telah menghentikan penerbitan akhbar ni tapi bukan sebab artikel pasal gay ni..akhbar ni dututp sebab tak ada lesen..lepas ada lesen nanti penerbitan akhbar ni akan diteruskan..aku percaya bila akhbar ni ada lesen nanti lagi banyak yang diorang akan bongkarkan..kalau kat Malaysia heboh pasal teori konspirasi Iluminati,diorang ni heboh pasal teori homoseksual..

sumber Towleroad

No comments: