Sunday, October 17, 2010

Mood belajar aku tak sampai lagi!

Dah lama blog aku ni tak berusik..rinduu gila nak menulis..maklumlah rutin sebgai pelajar membataskan segalanya..sibuk dengan mengulangkaji pelajaran(ayat tadi hanya lakonan semata-mata) hehe...

Sebenarnya aku tak ada mood nak menulis dua tiga hari ni..banyak benda yang aku kena buat..hari jumaat ada exam pulak..maka dengan ini mood juga pelu bertukar kepada mood exam walaupun terpaksa..sementara nak menunggu mood datang tu bukak faceboo dulu..bila dah bukak facebook faham-faham je la ye..memang tersekat kat situ jela mood nak belajar tu..

Masalahnya sekarang ni aku tengah tunggu mood belajar tapi mood lain yang datang..mood kemas bilik pulak yang datang..jadi kemas bilik dulu..hah baru la nampak macam bilik seorang yang rajin..sebelum ni nampak macam tongkang pecah je..

selalunya mood belajar aku datang lepas pukul 2 pagi..tapi sebelum tu aku kena tido dulu la..kalau tido kang takut sampai ke pagi..hehe

No comments: