Wednesday, October 27, 2010

Abanggggggg.....

" Gila"..gadis hot tu cakap kat aku...

"Eh-eh"..tiba-tiba je minah ni..dalam hati aku cakap minah ni dah gila sebab baru keluar library..otak mereng baru baca buku..

Salah ke aku nak tolong dia keluar parking..aku tengok kereta minah ni sekejap ke depan sekejap ke belakang..dari tadi tak boleh keluar dari parking..kalau aku mintak nombor tepon tak kisah la kalau dia cakap macam tu..

Aku blah sambil makan aiskrim..

"Duuuum!"......aku toleh belakang..satu motor jatuh..dua,tiga,empat..menarik jugak aku tengok motor jatuh ni..macam domino aku tengok..lepas pandang motor aku pandang muka gadis tu..gadis tu diam..pandang aku macam nak peluk aku je..

"Abang......" dengan muka penuh cuak dia pandang aku..dalam hati memang aku dah gelak macam setan dah..

"Meh saya tolong"..aku jawab macam jejaka budiman padahal dalam hati gelak macam syaitan..

"Nasib baik ada orang gila ni tolong..." aku blah sambil makan aiskrim cair lepas angkat motor yang jatuh tadi..

5 comments:

Syafiqah Sabki said...

bahahaha..abang tuh yang x tahan..panggilan manjakani gituh...

Puteri Iqa Izyan said...

haha...lwk tol...

iznulmuazim said...

fika sabki: hehe..caiirrr oh!

iznulmuazim said...

puteri: =)

Hanis Manis said...

macam mana kau nak tolong dia at the first place? kau tanya macam mana sampai dia cakap kau gila? haha.