Tuesday, October 26, 2010

Kecik-kecik dah pandai ehem-ehem........

Serius aku terkejut bila aku tengok gambar ni..terkejut sampai terlompat jatuh dari katil jugak la..aku pun tak tau apa yang diorang ni tengah buat..sekadar bermain ataupun sekadar bermesra untuk menunjukkkan skil masing-masing..








Walaupun ni bukan dekat Malaysia tapi aku rasa jelik jugak la bila tengok kecik-kecik macam ni dah pandai buat benda tak senonoh..aku rasa benda ni pun bergantung kepada persekitaran budak-budak tu sendiri..mana taknya,balik je sekolah terus bukak baju lepas tu tengok video lucah dalam internet..

Nasib baik masa kecik aku dibesarkan dalam persekitaran ladang kelapa sawit,kebun getah,ladang cili dengan ladang koko..balik sekolah terus lastik burung,mandi sungai malam mengaji bawah lampu pelita..

7 comments:

:"♥Warnida:"♥ said...

pergh!!! dasyat gila..llki ppuan ke tu..mcm laki2 jer...haishhh mntk smpng la smua ni..ala btl ckp kamu tu...klu tak mcm mn depa ni smua tau bt bnda2 mcm ni...nk msti mak ayah dok ehem2 depn ank2...opsss sorry la cik warnida terguna bhsa agak kasar....cam tak sngka lak bdk2 kecik mcm tu pn..dh pndai...besr nnti nk jdi apa...progol bersri apa:p

eqacashperlala said...

dah banyak sangat lambakan benda2 seks ni
sebab tu budak2 ikut
masya allah

.::s e n t::. said...

eeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!























































pengotoq!!



:S

iznulmuazim said...

ntah la apa nak jadi dengan budak2 ni..haish

nurulain said...

uishhh.
kecik2 dah pandai neh!
haha.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

astagfirullahhalazim

iznulmuazim said...

ain: nanti anak ko jangan bagi online benda bukan2..facebook tape..haha