Tuesday, October 26, 2010

Apa pandang-pandang? nak kena pukul?!

Ada seorang kawan aku kata jelingan aku memang akan membuatkan sesiapa pun takut.. Eh betul la kot..aku pun tak tau kenapa ramai sangat yang kata setiap kali aku tengok org lain,mesti gaya aku macam nak gaduh..eh mana ada sampai nak gaduh..cubit-cubit sayang ada la..hehe

Mak aku cakap aku memang dah gangster dari zaman aku dalam perut mak aku lagi..mak aku cakap dulu masa aku dalam perut dia aku dah mula jadi gangster..sebab tu la kadang-kadang aku tertendang perut mak aku..tapi mak aku buat lepak je sebab nak maintain cantik depan bapak aku..tapi bila dah besar aku tak tendang la mak aku..ko nak mampos??? Aku sayang mak aku wooooooo.....

Bila aku dah besar sikit aku jadi kaki pukul pulak..hah siapa yang berebut mainan dengan aku dulu? kalau siapa yang pernah berebut mainan dengan aku dulu mesti ingat lagi bila aku baling mainan tu sampai pecah kepala korang..aku tau tak ada siapa pun yang ingat..aku sorang je yang ingat sebab aku ni memang genius dari zaman bayi lagi..

Mak aku pernah cakap dia paling takut kalau aku mengamuk masa kecik-kecik..kalau mak aku tak bagitau pun aku tau sebab aku ni kan genius dari kecik lagi..tengok tu! mak aku pun takut kalau aku  mengamuk..tu menunjukkan aku ni memmang ganas..tapi aku mengamuk dekat pasar raya sebab nak mainan je..bukan sampai nak tetak orang..tapi sekarang aku tak mengamuk dah..kesian mak aku kalau besar macam ni mengamuk sebab nak mainan..mau aku kena tangkap dengan sekuriti pasar raya tu pulak nanti..hehe 

comel kan aku masa kecik-kecik?
masa ni aku tak jadi gangster lagi

ni masa mood aku tengah jadi gangster..
tengok aku jeling pun korang dah takut kan?

bila dah besar jadi kuat makan pulak  =.='

4 comments:

Aku Hakimy said...

woit mamat.. muka lu ngan baby gangster tu same la... hahahaha

iznulmuazim said...

haha..dari kecik sampai tua gua gangster..

puteriqaizyan said...

baby gangster tu muke xley belah! keh keh keh..

cikNAJWAygcumil said...

hahahahha,kuat mkn.mkn byk.montel!=.="