Monday, October 25, 2010

Muka cantik tapi perangai......

Pernah dengar pepatah Inggeris 'Don't judge a book by its cover'? itulah yang berlaku masa aku keluar tadi..dari jauh aku tengok ada seorang perempuan ni boleh tahan la cantiknya..ingatkan tingkah laku pun baik..sebab muka pun suci je..tapi yang buat aku jelik dengan orang macam ni bila dia bukak pintu lepas tu terus baling sampah dalam longkang..errk?? terus saham perempuan ni jatuh merudum! cik kak,kalau ye pun nak buang sampah,buang dalam tong sampah ye..longkang tu bukan tong sampah..


Bila aku lalu melepasi kereta perempuan ni aku bagi satu jelingan maut..rupa-rupanya ada dua orang dalam kereta tu..bila aku keluar dari kereta je kereta perempuan ni lalu depan kami sambil hon kuat-kuat..mak aih! agak kurang hajar jugak la..aku rasa sebab aku jeling dia tadi kot..aku ingat bila aku jeling tadi,perempuan tu rasa bersalah tapi makin menjadi-jadi perangainya..kalau siapa yang kahwin dengan perempuan macam ni,tolong bagi hantaran tong sampah ye...

6 comments:

Aku Hakimy said...

tu la... aku pun berada ditempat kejadian dan aku di jadikan mangsa juga... dah la buang sampah, lepas tu menunjuk hon kerete... heheheh

Syafiqah Sabki said...

haha...budak ukm jugak ke?

nurulain said...

jenoi,hang tak boleh jeling2.
mate ko dah le mengancam en bile jeling.
bahaye!
haha!
;DDD

iznulmuazim said...

hakimy:

bodo punye pepmpuan

iznulmuazim said...

syafikah:

bukan..tadi kami makan kat seksyen 4..gile kurang ajar pompuan tu..grrrrrr~

iznulmuazim said...

ain:

haha..org selalu kate kalau aku ushar someone tu,mesti gaya nak gaduh..