Wednesday, October 27, 2010

Ibu,nak sex toy boleh?


Pernah tengok iklan macam ni? Tipu kalau tak pernah tengok..jangan tipu diri sendiri..dapat dosa kering je nanti..Terdesak sangat ke diorang ni sampai perlu iklan benda macam ni di tempat awam? 

Cuba bayangkan kalau seorang kanak-kanak tanya kepada ibunya "Ibu, adult sex toy tu apa? Nak toys tu boleh tak ibu?".. Apa yang perlu ibu tu jawab?

Nombor dah ada depan mata..wahai pihak berkuasa..apa lagi? Jalankan tanggungjawab anda..kesian ibu bapa ni terpaksa jawab soalan anak-anak diorang..

sumber gambar: Bersama Mazidul

1 comment:

♥CIK SHA♥ said...

erk??yg macam ni tak pernah nampak lagi..kalau iklan ubat kuat lelaki berlambak2..