Tuesday, October 26, 2010

Aku tak hisap lelaki 'punya' la!!

Tajuk entri aku agak lucah sikit ye..tapi entri tak lucah pun..

Korang tau tak tandas awan kat Malaysia ni dah maju..banyak dah kemudahan yang diorang sediakan..yang peliknya bukan kerajaan yang sediakan kemudahan ni tapi rakyat kita sendiri..haaaaa! aku tau mesti korang kata rakyat macam ni berbakti kepada negara kan? salah tu...rakyat macam ni yang patut bukak seluar tunjuk bontot lepas tu kita terajang ramai-ramai..

Ada ke patut diorang ni siap buat kemudahan untuk orang yang gila seks..kenapa
aku kata kemudahan untuk orang gila seks? sebab diorang letak nombor tepon gay! Woi! aku ni bukan isap lelaki punya benda la! kalau  nak promote diri pun buat la blog sendiri lepas tu letak je gambar tak senonoh dalam tu..senang cerita..


Kadang-kadang tu siap ada lukisan lagi..hah bagus jugak kalau ada lukisan..sambil aku melabur boleh la aku baca komik free..haha..boleh jugak mengisi masa lapang aku nak melabur..



Pernah dengar Parlimen Tandas? Ni bukan parlimen yang YB selalu berhujah tu..ni parlimen yang orang bodoh selalu berhujah..kadang-kadang korang boleh baca komen penyokong kerajaan dengan komen pembangkang..best jugak baca komen diorang ni..rasa macam diorang ni memperbodohkan diri..taraf pemikiran diorang ni lebih kurang je dengan mangkuk tandas yang korang buang air tu..kalau nak tunjuk sangat korang bagus,jadi macam pemimpin negara kita tak kira la kerajaan atau pun pembangkang..diorang berhujah dalam Parlimen Malaysia..bukan berhujah dalam Parlimen Tandas..

1 comment:

elmo gemOk said...

GAY ?? BARU TADI JUMPA GAY , GIYAHAHAHA