Wednesday, September 29, 2010

CIRI-CIRI PEREMPUAN YANG TIDAK DISUKAI LELAKI

1. PEREMPUAN YANG TERGEDIK-GEDIK


 Perempuan macam ni ni memang sangat layak dihempuk dengan lesung batu dengan kekuatan 50 petala langit..definisi bagi perempuan gedik adalah perempuan yang tak tahu malu dan terkinja-kinja seperti monyet baru lepas kandang yang mana kalau pergi ke restoran-restoran, mereka gelak adalah lebih kuat daripada lelaki dan mereka yang mengorat lelaki-lelaki di sana..menyakitkan mata memandang..


Ini gedik ke?



2. PEREMPUAN YANG TIDAK MENJAGA TUDUNGNYA

ni jenis yang "on & off" tudung diorang..hanya bertudung depan family..bila pergi mana-mana ataupun pulang ke kampus masing-masing pakaian tah ke mana..tudung ni dijadikan macam kain lap mulut je..


3.PEREMPUAN YANG KURUS TAPI PERASAN GEMUK

ini lagi satu penyakit yang selalu menjangkiti perempuan..badan lawa gila tapi kata gemuk la buncit la..aku terbaca kat majalah mana tah..dia cakap 'kalau seseorang perempuan mengadu dia sudah menjadi gemuk kepada seorang lelaki, itu bermakna dia mahu lelaki tersebut memujuknya dengan kata-kata yang indah'...tapi dari sudut pandangan seorang lelaki pulak
'merimaskan sungguh dia ni sebab saja nak mintak perhatian and nak menunjuk yang badan dia lawa la tu'...so perempuan kurus di luar sana jangan sekali-kali menyebut di hadapan rakan anda yang sedia gemuk kerana mereka memang sangat terasa hati tidak kira lelaki atau perempuan..

nampak tu?

4.PEREMPUAN YANG TIDAK MENJAGA KEBERSIHAN DIRI

ini memang cari nahas la kalau tak reti jaga kebersihan..itu baru diri sendiri belum tempat tidur, tandas,bla bla bla..korang bayangkan, pergi kerja jumpa officemate pompuan yang badan berbau (tak pakai deodorant), mulut berbau (gosok gigi suka2 hati aje), baju kedut, stokin bau tengik dan sebagainya tapi berjawatan sebagai pengurus syarikat..macam mana? korang suka? kalau aku,terus resign on the spotnak buat calon bibik pun tak layak weyh!

kalau aku jadi baby tu aku terajang je perempuan ni



4 comments:

Aku Hakimy said...

aku suka benda yang last skali tu... perhatian kepada perempuan, beli la rexona k... jgn pakai jenama cap ayam.

iznulmuazim said...

pakai bedak je..haha

Jiey^Mien said...

Salam blogwalking..
No.3 tu ala2 lawak..
:P

Anonymous said...

aku sgt ska point yg ckp xjga kbrsihan 2 . urgh !!!! tension doe !!