Thursday, September 30, 2010

Perempuan suka lelaki berbaju melayu?

Ada sorang kawan perempuan aku ni kata dia suka tengok lelaki yang pakai baju melayu..dia suka je ye..kalau suka tu maknanya cinta ke? tak kan? jadi jangan fikir bukan-bukan pulak ye..

Kebetulan pulak hari ni aku kena pergi jamuan raya..Kelab Scuba UKM yang buat..jadi aku kena pegi la..disamping mengeratkan silaturrahim aku boleh la makan free..hehe..dah lama aku tak makan ketupat ni..semenjak raya hari tu..kira lama la tu kan? aku memang semangat nak pergi jamuan tu..

Tapi bila je aku dengar kena pakai baju melayu aku rasa macam lemah semangat sikit la..bukannya aku ni tak suka pakai baju melayu tapi dah la hari ni hari khamis..lepas tu kena pakai baju melayu dari pukul 12 sampai pukul 5..lama tu..nak kena berjalan pergi fakulti tu yang aku lemah tu..aku bukan malu ke apa tapi aku takut sebelum sampai fakulti tu baju aku dah basah sebab peluh..dah la berjalan ke fakulti tu makan masa 15 minit jugak..itu kalau jalan melenggang la..kalau jalan laju sikit lebih kurang 10 minit..

Tapi bila kau teringat balik kawan aku cakap yang dia suka tengok lelaki berbaju melayu ni,aku semangat terus! kalau boleh nak pakai baju melayu sampai malam..kalau pergi jogging pun pakai baju melayu..baru namanya melayu!

iznulmuazim cakap:tak akan melayu hilang di dunia

7 comments:

Lady Zul ⎝⏠⏝⏠⎠ said...

cewah2 hensem la plak...ank teruna sapa la ni...

fina. said...

suka suka laki pakai bj melayu:D

iznulmuazim said...

lady zul: ;)

iznulmuazim said...

fina: kalau shalik pakai lagi hensem kan?hehe

senorita. said...

ahahahahha.sematt la kaw weh! haha ;)

iznulmuazim said...

haha ;p

cikNAJWAygcumil said...

comel dowh!:)