Thursday, September 30, 2010

Otak pun ada jantina??

Korang nak tau apa perbezaan antara otak lelaki dengan otak perempuan? Jom tengok ni..aku cari dekat internet..


Terdapat pelbagai cara untuk menguji keunikan tubuh badan kita, di antara keunikan itu sudah tentulah otak manusia. Di bawah ini ada ujian yang menarik untuk dicuba bersama… Ini adalah ujian masa yang ringkas, cuma lakukan dan jangan cuba menipu diri anda sendiri

Kira jumlah huruf F’s dalam perenggan dibawah dalam masa 15 saat:

FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS

Dah selesai? Scroll kebawah hanya apabila anda telah selesai mengira!

OK?
berapa banyak?
Tiga? (Anda tentunya seorang lelaki!!!)

Sila baca sekali lagi!

FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS
Salah, sebenarnya terdapat 6, kira semula… Sebab berlakunya perkara tersebut diterangkan dibawah ini…

Otak LELAKI tidak memproses perkataan “OF”. Keajaiban kejadian atau silap mata?
Sesiapa yang dapat mengira kesemua 6 F’s pada permulaan ujian memiliki otak PEREMPUAN.




iznulmuazim cakap:aku pun tak tau ni betul ke tak sebab aku kira dapat 6..aku lelaki berotak perempuan??aarrgghhhh!

1 comment:

meow golek2 said...

kenapa ak rasa ak kira dpt 3??
ak otak lelaki?? tipu3!!