Tuesday, September 28, 2010

Menu sarapan kita pada pagi ini


Selamat pagi semua..adakah semua dah bersarapan? Belum? Mari kita tengok menu sarapan kita pada padi ini..nak tau resepi? nanti tanya la Cik Mat Gebu okay? jom kita tengok apa yang aku dah sediakan untuk korang pada pagi ini..ceeewaah! dah macam chef aku rasa..CMG,agak-agak boleh lawan tak? hehehe..

nak yang mana? ambik je..aku belanja 

hah ini confirm kenyang seminggu

macam-macam bentuk ada

tengok kaki tu,korang nak saiz apa? semua ada...


sedapnya aku tengok budak ni makan hidung..
tungguuuu! ni bukan mayat yang nak dikerat kemudian nak dibuang dalam sungai tau..ni semua adalah roti..hehe..tengok kreatif betul tukang masak kat atas tu...masalahnya korang selera ke nak makan? Errrkk? =.=

2 comments:

mokcik ida said...

law tgn kaki mcm sanggup try lagi. lain2, mintak mahap laa.. hehehe..

mrs jamal said...

geli nak makan kan...seram jer