Wednesday, September 29, 2010

TERJAH BLOG: Belog hakimy

Aku dah menggila..aku dah menggila! bangun-bangun je aku terus bukak blog..aku dah gila blogging sekarang..bukannya gila meroyan ke apa..hehe..

Hari ni rasa macam nak blogwalking la pulak..so aku pun berjalan dan terus berjalan..satu-satu blog aku terjah..sebelum aku terjah aku bagi la salam dulu.(ok,itu tipu)..Bila aku dah singgah menyinggah blog oarang lain ni aku pun tersadai dekat satu blog ni..

Aku tengok banner blog dia ni terpampang muka seorang jejaka..segak berbaju melayu..'nampaknya dia ni mempertahankan adat melayu'..kataku dalam hati..ouh hatiku terus terpaut..aku dah bertekad nak jadikan dia menantu aku bila aku dah ada anak nanti..(ok,sekali lagi aku tipu..hehe)..

Nama blog dia pun sennag nak ingat..Belog Hakimy..hah kan senang ingat tu...simple kan? dia bukannya tak ada idea cuma dia nak kesederhanaan..hehe

Apa lagi..jom kita tengok blog sapa yang kene terjah hari ni..jangan terjah dia saja..jadi follower dia sekali..baru la namanya tolong rakan blogger..

Pintu blog dia di sini

No comments: