Thursday, September 30, 2010

Jangan bagi aku menggatal!

Aku dah menggatal ni..laaaa...aku tak habis cakap korang dah kata aku ni menggatal dengan perempuan..maksud aku,aku ni dah gatal nak tangkap gambar..dah lama jari aku ni tak klik2 kamera ni..kamera aku pun dah bersawang dah..

Jeles sebanarnya bila tengok orang lain tangkap gambar cantik-cantik..aku bukan tak nak pergi tapi tak ada masa..kalau dah tiap-tiap hari mengadap assignment bila masanya aku nak pergi photoshoot..Apa dia? Korang nak tau aku pakai kamera apa? jom klik sini

Aku sebenarnya teringin nak beli waterfroof dslr casing yang macam kat bawah ni..memandangkan apa yang aku belajar ni berkaitan dengan marin..bila aku scuba diving nanti boleh la aku tangkap gambar dengan jerung ke,dengan clown fish ke..hehe..clown fish tu nama popular dia ikan nemo..yang dalam filem animasi tu..tapi entah bila la boleh beli..mahal weyh! duit PTPTipu aku pun belum cukup nak beli casing macam ni..


Jadi sekarang ni aku tengah cari casing yang murah sikit la..kira yang aku mampu untuk beli..kira okay la kan daripada tak ada langsung..aku dah survey da..yang murah pun macam ni ada la..


Boleh la tu kan..nak buat apa beli mahal-mahal..bukannya boleh gadai pun..duit oh duit,cepatlah sikit ko datang..makin cepat ko datang makin cepat aku beli.. 

No comments: