Sunday, September 26, 2010

Wanita yang menghayun buaian juga mampu menggoncang dunia

Jeng jeng jeng! Aku kembali setelah sekian lama menyepi dalam dunia blogging..menyepi aku bukan menyepi kosong tapi menyepi aku menyepi berisi..wawawa..ayat aku macam apa lagi kan..walaupun aku dah lama tak post entry baru tapi aku masih lagi blogwalking..aku tengok blog orang lain..baca blog orang lain..kaji blog orang lain..aku cuba cari apa yang perlu aku tambah dalam blog aku ni supaya lebih menarik..

Tapi buat masa sekarang aku tak boleh lagi nak aplikasikan apa yang aku kaji..aku masih sibuk..bila aku dah free baru aku akan buat satu perubahan dalam blog aku ni..

Masa aku blogwalking tu aku tertarik dengan dua parenting blog ..blog ni mengisahkan mengenai kehidupan ibubapa membesarkan anak-anak..sebenarnye blog ni la yang best untuk dibaca..blog macam ni la yang selalunye menarik ramai pembaca...entah kenapa bila aku baca dua blog ni aku rasa macam tertarik dengan dua penulisan diorang..

Nak mebesarkan anak-anak ni bukan senang..banyak masalah yang akan timbul..walaupun aku tak kawin,anak pun sah-sah la tak ada kan..hehe..cara diorang atasi maslah tu yang sebenarnye memberi inspirasi kat aku..hehe..lagipun aku tertarik dengan liku-liku yang diorang lalui dalam membesarkan anak-anak..


ni mama kembar 3..bayangkan kalau dapat kembar tiga..mesti bahagia hidup kan


ni pulak blog teacher Kazrina..teacher B.I aku masa kat matrik dulu..anak-anak teacher aku ni semuanye comel-comel..

iznulmuazim cakap:jangan sangka wanita yang menghayun buaian tak mampu menggoncang dunia

2 comments:

Kaz said...

Tq Iznul for the compliment. Tak sangka Iznul ada blog juga. Hebat blog Iznul, blog saya ni simple aje, sekadar mengisi masa lapang, tak sempat nak touch up pun.

iznulmuazim said...

thanks teacher..blog teacher pun best..saya selalu tunggu entry teacher yang baru =)