Friday, October 1, 2010

Gambar Jamuan Raya

Penatnya weyh! Hari ni aku pegi kuliah pukul 9 dengan muka yang macam ayam berak kapur dah..penat semlam pun tak habis lagi..ni yang rasa nak demam ni..kalau aku demam aku cuti berblogging seminggu boleh? mestilah boleh kan..aku ni bukan blogger terkenal..siapa pun tak kisah kan?hehe..

Hari ni aku pegi jamuan raya dekat fakulti aku..sebenarnya aku malas nak pegi sebab sesak sangat..aku ni memang tak suka sesak-sesak ni..tapi sebab kawan aku yang ajak jadi aku pun pegi la...hari ni aku tak tangkap gambar pun kat jamuan tu..jamuan semalm tu aku tangkap la..nak tengok? jom!

Batch aku..ada lg tapi diorang pg kelas..batch aku 28 orang je..


satay





peminat sate yang merupakan seorang gangster

penyerahan lesen scuba diving

Aku malas nak upload banyak-banyak..kalau nak tengok lagi klik sini

No comments: