Tuesday, September 28, 2010

Laporan polis telah dibuat!

Sepetang aku merehatkan diri dihadapan laptop sambil menghidu bau stokin Hakimy yang disidai ditingkap,aku dikejutkan dengan berita yang menggemparkan oleh si kacak..aku seakan tak percaya sebab si kacak ni selalunya hanya pumpang-pumpang..sembang tak pernah jatuh,kalau cakap mesti nak heboh..tapi kali ni aku terpaksa rendahkan telinga untuk dengar apa yang apa yang si kacak akan beritahu kat aku..

Oh tidak! Lelaki yang sangkakan dirinya 'chinese look' kata aku pendek? Ini yang aku terbakar..laju-laju aku ke bilik air untuk ambik wuduk..saat ini aku rasakan sejuk..betul kata mak aku;kalau ambil wuduk boleh redakan kemarahan..sayang mak..

Aku bukak blognya..betul! dia yang kata aku pendek..aku ada bukti..ini buktinya! aku akan buat laporan polis antarabangsa..biar satu dunia tahu kenakalan budak yang baru nak kenal dunia ni..



Oleh sebab aku ni baik hati,aku gugurkan laporan polis yanga ku buat..sebab budak ni belum cukup kenal dunia sebab dia belu cukup kenal Maher Zain..penyanyi yang memperjuangkan agama..hanya melodi punkrock bermain di telinganya..mak aku cakap,hanya budak yang baru nak kenal dunia je dengar lagu punkrock tapi tak kenal Maher Zain..

iznulmuazim cakap: jangan marah yer..haha

2 comments:

syarkwasangka said...

bapak ah... ngata rumate terang2..

ariph™ said...

muahaha. wa like post lu yg ni. haha. lu nya roommate tu mmg nak kna. siap kutuk ak bagai. paling koman wa kutok tak tulis nama. haha